v jedné osobě

číst tuhle knihu pro mě bylo emotivní. Příběh mladého Willama vyrůstajícího v americkém maloměstě v 70. letech minulého století, který se snaží najít svou identitu v prostředí, ve kterém se každá sebemenší odchylka od normálu trestá mě dojal. Dojal mě proto, že se mě prostě dotýká jakákoli neférovost k menšinám. William zjišťuje, že ho nepřitahují jen ženy, ale často i muži, kteří se vyskytují v jeho životě a popisuje své komplikované vztahy s muži i ženami v maloměstě i velkoměstě. Popisuje svou osudovou zamilovanost do trans knihovnice i celoživotní vztah s nejlepší přítelkyní Elaine. Bolestivě se dotýká i tématu AIDS epidemie a nebojí se realisticky zhmotnit smrt v té nejodkrytější podobě. Myslím, že to není kniha pro všechny. Rozhodně to byla kniha pro mě.

Komentáře

Oblíbené příspěvky